暑假很多人都出外旅遊
大家都會向外跑 欣賞別人的風景
有幾多個人會仔細深入自己的居住的地方
認識她 欣賞她
我要做澳門自由行
呢幾日無人陪我玩
自擬了一份自由行計劃畫
自覺很完美





澳門8景之一:燈塔松濤
你見到咁多就係咁多
教堂入邊真係無乜好參觀
得個殼
去到齋影相
而且個景唔靚





8景之2:鏡海長虹
真係唔明點解佢會係8景之一
又唔可以去玩,淨係俾車行
而且一個普通的都市都會有一座橋
澳門這座橋有何獨到之處真係唔知



8景之3:媽閣紫煙
間廟太細
人多的時候幾乎無定企
而且我唔係善男信女
佢都唔會點保佑我
唔順路,唔去



8景之四:普濟尋幽
細個去過一次
不過唔係入去拜神
入左去之後我同世佬都病左
阿媽話關間廟事 雖然咁講有D牽強
不過細路仔都係唔好進出咁多
另外一些理由同上3




8景之5:三巴聖跡
作為澳門地標
佢又真係幾靚
我都幻想過以後結婚去戈度影婚紗照
很受祝福的感覺
以前聖保祿教堂的門口
去過真有上了一堂歷史課的感覺
好正
另外一座大教堂的不遠處竟然有一中國哪吒廟
形成很強烈的中西對比
這邊感受到奢華偉大的教堂之後
轉眼就來到中國味十足的哪吒廟
真是別一番風味




8景之6:盧園探勝
呢個地方去到怕
好中國園林的感覺
只係覺得規模有點細
有D景要大先有真實感
假山假池都仿造得好逼真
它的規模不時提醒你:這些是假的



8景之7:龍環葡韻
呢個地方真係好靚
保存至今的葡式住宅有很濃厚的異國風情
住宅內的裝潢令人感受到家的溫暖
如果有機會的話
真想可以在裡面住上一晚兩晚
或者和葡國人一起吃晚飯 傾聽他們的故事 學習他們的民歌或舞蹈
不過我唔係好識路去




8景之8:黑沙踏浪
名副其實的黑沙
除了沙是黑的 水是黃的以外
就是一個普通的沙灘了
不過正值8月烈日當空時節
去這種地方真是可免則免




因此有興趣的只是大三巴和龍環葡韻
另外 還想順便去盧家大屋
盧家大屋其實不算太大
但是入去裡面有如變身屋內的主人
幻想自己在這裡生活
很平靜的生活
有爹有娘還有丫環使喚(也許是我想太多了)
不錯的一間屋



基督教墳場
雖然是墳場 不過聽說那裡很美麗
我沒去過
但機會真想去探個究竟
大不了不照相就是了






arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby123 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()