今朝收到電話
老闆娘叫我去攞埋份人工唔使番
走的時候有一點點點點點點的不捨得
不過要我繼續上班真會沒命
我終於完成了9日暑期工
有MOP486咁多
昨天我還在辛勤賣命地工作
今日卻在講風涼話
我變了衰人??~~~不要  >3<
雖然錢真係好少
不過我很想曬出來

我想老闆娘一定超級後悔請了我吧
上班的第一天打爛了一個杯
陸陸續續還打翻了湯、燙傷手指
昨天送外賣的時候我還打翻了客人的一杯咖啡
害他沒有咖啡喝
史上最差員工獎一定非我莫屬了
現在才知道  自己真的很糟糕
我想老闆娘應該早就受不了我吧~~
不管怎樣
雖然只是短短的9天
卻讓我懂得了很多
起碼做事要主動積極和快
而且在一間小小的茶餐廳
竟然也會有是非和競爭
真讓我開了眼界
ya~~,我完成了


唔理佢係夠人手定係嫌我做唔到野
佢炒我都炒得啱時候
因為接落黎呢幾日比賽都比較好睇
唔知點解
覺得呢次京奧特別好睇
以前D奧運我都無興趣
但係今年我竟然坐定定睇比賽
可能因為以前D奧運係夜晚做掛
今年我可以係日頭睇奧運
唔使夜媽媽一個人坐係個廳度睇咁孤獨
我唔敢話我係一個愛國的人
但係見到中國D獎牌越攞越多
有一種莫名的自豪感~
相信大家都會有吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby123 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()