粵語高中集誦

獎項學校
一等獎 濠江中學
一等獎 培華中學
二等獎 教業中學
二等獎 慈幼中學
二等獎 新華學校

集誦攞左一等獎  又唔使交督補費  算學校識做  雖然每日訓練都好唔想去  但係星期六戈日  大家聚埋一齊  為3個月GE努力交出答案時  突然小小感觸  我唔知呢三個月係點樣訓練咁  正如阿SIR所講  我地由一開始練戈幾句"你那""你能""黑暗"  到今日可以流利有感情咁將成首詩誦出黎  真係唔容易  我同一班到E+都唔認得GE人訓練左一個三個月  參加左第三年GE集誦  今年初嘗得獎滋味  得獎呢家野  唔係努力就會有結果  不過至少曾經努力過  而集體的努力卻更使人感到熱血澎湃  朋友  請端起這快樂的酒杯~

呢頭開心呢頭又有壞消息  代數好低分  唔知點解學野學極都唔入腦  容易分心  呢頭拎本代數書出黎  戈頭拎起塊境係度照  一係就走左去摺衫煮野食  越大越唔識集中  唔怪之得咁蠢咁低分啦  手頭仲有幾個報告未做  好煩  同我組戈D人都唔識旭手  真係頂唔順  結果乜都攬上身做  等佢地真係好辛苦  真係唔想再做分組合作呢D野  我寧願自己一組  好過等戈D人做野  石頭都話踢佢一腳識旭一下啊  佢地三催四請都唔捨得旭手  聽日有測驗後日有測驗  又唔識剪片   又唔識配音  總之推得就推咁  測驗個個都有GA啦  功課唔使交啊  做呢D野真係做到好激氣啊  

唉  游水剩番今個禮拜最後一堂  真係覺得學校搞D踢毽、游水出黎係為左為難我地  明知咁多人唔識   好似特登玩野咁  E+d人有幾多人細細個就接觸到只毽  細細個就咁有興趣走去游水  三級跳戈D已經係度為難緊我地  仲要搞咁多畸畸呢呢GE野出黎  想點  練毽練一陣就攰  真係唔知點算  游完水就補測踢毽啦  仲有跑步  都有D差  今段一定俾體育拉低分

假人假人  呢個世界都係假人

唉  呢個世界  矛盾係普遍存在的……也許這世上還有真情摯愛  我所看到的不過是虛偽與欺騙  也許這世間還有著熱血澎湃  我卻只見過冷的心和冷的臉

 越黎越覺得自己無左年輕GE朝氣  好似未老先衰咁  D人又話微笑從容咁去面對逆境面對不順心  以前都覺得我係可以咁做  但係E+真係唔明  明明就唔開心  明明就笑唔出  點樣從容  講呢D野GE人真係天真  我幾時可以回到過去  怕且以後都唔可以  其實何必勉強自己開心啫  唔開心就由得唔開心GE情緒蔓延  掩埋更加痛苦  講簡單D  我覺得係一種逃避  我都係度努力咁學習面對真正GE自己  努力咁學習同自己相處  講真  我都唔係好了解自己 

先去睇一部電影  然後沖涼  然後訓覺  然後起身溫書  希望今晚可以過得好幸福 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby123 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()