呢排好忙  

好似有好多野做咁  好似又唔知做左D乜咁  好似又孤僻左咁~  

我都唔知自己忙乜  

不過又真係無時間剩  

訓覺又成左一樣奢侈品  

我知呢排都好少同你地約會  忽略左你地  

或者你地都已經失去左約我GE勇氣  

因為我次次都推  

姊妹們  

考完試不如一齊出黎小泉居飲杯野  吹下水坐下黎消磨兩三個鐘  

只有我地四個  有無意見?

不過你地想GE都可以帶FRD  不過四個好耐無聚埋~~  

我驚到時拍埋你地戈堆無野講  或者你地三個講成一堆  

我又係隔離聽(雖然呢個好似不嬲都係我地GE相處形式)  

仲有  你地要唔要買3  又要過冬  唔知你地有無去買

雖然我唔係好想買  但係咁樣係一個出去玩GE藉口  

唔知大家點睇  留低你地GE意見LA  

不過呢D都係考完試之後

E+我仲未忙完  基本法令我好頭痛  呢兩個星期都有測驗  。。,。。

閃人溫書~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby123 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()