有人話女人專注時候的樣子很美
我覺得呢張相有專注
不過不用懷疑你的眼光
無錯,我係度扮野
我扮畫畫叫人影
所以我並沒有專注
(好彩睇唔到樣~~)

百無聊賴的日子我終於想到我有咩新搞作
我的新目標係做一個成功的煮飯婆
作為新時代的新女性
不會煮飯是極為羞恥的一件事
所以我決定要學煮飯
其實我好早就識煮飯
大概可以追溯到在下3年級的時候就會了
因為好想當時的我很想當媽媽
所以學
不過真係唔識炒番兩味
因為覺得摸到戈D生豬肉生魚會好核突
想起也會害怕
所以大個女的我只會做一樣菜--煎蛋
(不要懷疑我的專業,十分拿手!!) 

為左培養自己成為一個事業家庭都可以兼顧的女強人
我決定要學會做一個很能幹的家庭主婦
趁媽媽這幾天回鄉探外公
這是一個學習的好機會
不過我好怕去買菜
因為我覺得這樣會變得好主婦
而且我唔識殺價=口=

問題都是要克服
應該會煮飯的女性比較有魅力吧
想到炒菜時的專注樣子都偷笑(你想太多了
而且老豆一定讚我好手勢
arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby123 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()